What is Block-chain Technology?

بلاکچین ٹیکنالوجی صارفین اور سپلائرز کو تیسرے فریق کی ضرورت کو دور کرتے ہوئے براہ راست رابطہ کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ یہ ایک ڈیٹا بیس یا لین دین کا ڈیجیٹل لیجر فراہم کرتا ہے جو نیٹ ورک پر موجود ہر شخص دیکھ سکتا ہے۔ یا ہم کہہ سکتے ہیں کہ یہ لین دین کا ایک آسان طریقہ ہے۔ آئیے اس مضمون کے ذریعے ہم بلاکچین ٹیکنالوجی کے بارے میں مطالعہ کریں ، جہاں یہ استعمال ہوتا ہے ، کس نے بلاکچین ٹیکنالوجی ایجاد کی ، اس کے فوائد اور نقصانات کیا ہیں ، کیا اسے استعمال کرنا محفوظ ہے وغیرہ۔
بلاکچین ٹیکنالوجی ویکیپیڈیا جیسے بٹ کوائن اور دیگر سے وابستہ ہے۔

کیا آپ نے کبھی بھی ایسی دنیا کا تصور کیا ہے جہاں متعلقہ سرکاری محکمہ کے پاس کوئی رسید ، بینک دستاویزات اور رجسٹرڈ یا جائیداد کو ضائع کرنے کی ضرورت کے بغیر کسی فروخت یا خریداری کی توثیق کرنا ضروری نہیں ہے؟
ہم جانتے ہیں کہ کسی بھی پراپرٹی کی خرید و فروخت ریکارڈ میں رکھی گئی ہے۔ تجارتی فیصلہ لینے سے پہلے ہم ہمیشہ یہ چاہتے ہیں کہ تمام معلومات ایک جگہ پر دستیاب ہوں۔ یہ اسی وقت ممکن ہے جب پوری دنیا کے مالیاتی نظام کے دائروں میں کوڈ رائٹ کی ٹکنالوجی۔ ہے نا؟ اور اس نے بلاکچین ٹکنالوجی کی جڑ تیار کی۔

بلاکچین ٹیکنالوجی کیا ہے؟

آپ کے کچھ لین دین کی تفصیلات کے ساتھ آپ کے کمپیوٹر یا لیپ ٹاپ میں مائیکروسافٹ ایکسل شیٹ فائل کو ایک لیجر کے نام سے جانا جاتا ہے۔

اگر آپ کے ایکسل فائل کو آپ کے دوست کے سیکڑوں کمپیوٹرز میں کاپی کیا گیا ہے اور ایک دوسرے سے جڑ جانے کے بعد نیٹ ورک بناتے ہیں تو اسے ڈسٹری بیوڈ لیجر کہا جاتا ہے۔ اور اگر اس ایکسل شیٹ کو اپ ڈیٹ کرنے کے لئے کوئی ٹکنالوجی موجود ہوگی جب بھی آپ یا آپ کے دوست ایک لیجر کو اپ ڈیٹ کرتے ہیں۔

لہذا ، بلاکچین ڈیجیٹل لیجر کے سوا کچھ نہیں ہے۔ یہ ایک ایسی کتاب ہے جس میں اکاؤنٹس شامل ہیں جس میں اصل اندراج کی کتابوں سے ڈیبٹ اور کریڈٹ شائع کیے جاتے ہیں۔

بلاکچین ایک گمنام آن لائن لیجر ہے جو ہمارے لین دین کو آسان بنانے کے لئے ڈیٹا ڈھانچہ کا استعمال کرتا ہے۔ تیسری پارٹی بلاکچین کی مدد کے بغیر صارفین کو ایک محفوظ طریقے سے لیجر میں ہیرا پھیری کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

یہ صارفین کی شناخت کی حفاظت کرتا ہے۔ اس طرح بلاکچین لین دین کرنے کا ایک زیادہ محفوظ طریقہ ہے۔ بلاکچین میں ریکارڈ کی ہر فہرست کو بلاک کہا جاتا ہے۔ اسی لئے یہ بلاکچین کے نام سے جانا جاتا ہے کیونکہ ریکارڈوں کی مختلف بڑھتی ہوئی فہرست یعنی بلاکس منسلک اور محفوظ ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *