History of Chocolate| Uses and facts

جب ہم لفظ چاکلیٹ کے بارے میں سنتے ہیں تو ، منہ میں ذائقہ پھٹ جاتا ہے۔ ہم چاکلیٹ بار ، کینڈی ، مزیدار ٹرفلز وغیرہ کے بارے میں سوچنا شروع کرتے ہیں کیا آپ جانتے ہیں کہ پہلے چاکلیٹ کی ایجاد کس نے کی؟ چاکلیٹ کے پیچھے کیا تاریخ ہے؟ چاکلیٹ پہلے کس نے بنائی اور کیسے؟ ہمیں ایک نظر ڈالیں!
ویلنٹائن ہفتہ شروع ہوچکا ہے اور اس کا آغاز روز کے دن سے ہوتا ہے۔ چاکلیٹ ڈے بھی 9 فروری کو منایا جاتا ہے۔ اس دن ہم عزیز اور قریبی لوگوں کو چاکلیٹ تحفے میں دیتے ہیں ، ساتھیوں ، دوستوں وغیرہ کو چاکلیٹ پیش کرتے ہیں۔ آج کل چاکلیٹ کئی ذائقوں میں آتی ہے۔

چاکلیٹ کی تاریخ قدیم مایان اور اس سے بھی پہلے جنوبی میکسیکو کے قدیم اولمیکس سے ملتی ہے۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ پہلے چاکلیٹ ایک کڑوی مشروب تھا ، میٹھا ، کھانے کا نہیں تھا۔

چاکلیٹ کی 4000 سالہ تاریخ ہے جو موجودہ میکسیکو کے قدیم میسوامیریکا میں شروع ہوئی۔ پہلے کوکو کے پودے یہاں ملے تھے جہاں سے چاکلیٹ تیار کی گئی تھی۔ آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ لاطینی امریکہ میں اولمیک نامی ایک تہذیب تھی جو کاکو پلانٹ کو چاکلیٹ میں تبدیل کرتی تھی۔ رسومات کے دوران ، انہوں نے چاکلیٹ پیا اور اسے بطور دوا بھی استعمال کیا۔

صدیوں کے بعد ، میانوں نے دیواروں کے مشروب کے طور پر چاکلیٹ کی تعریف کی۔ میان چاکلیٹ میٹھا نہیں تھا لیکن یہ بنا ہوا زمینی کوکو کے بیجوں سے بنا ہوا ہے جس میں مرچ ، پانی اور کارنمیل ملا ہوا ہے۔ انہوں نے اس مکسچر کو ایک برتن سے دوسرے برتن میں ڈالا اور ایک موٹا جھاگ آمیز مرکب تیار کیا جس کو “ایکسکوولاٹل” کہا جاتا ہے جو “کڑوی پانی” ہے۔

15 ویں صدی تک ، ازٹیکس نے کوکو پھلیاں کو بطور کرنسی استعمال کرنا شروع کیا۔ ان کے بقول ، چاکلیٹ کوئٹزال کوٹل نامی دیوتا کا تحفہ تھا اور اسے تازگی پینے والے مشروبات ، افروڈیسیاک اور یہاں تک کہ جنگ کی تیاری کے ل d پیا۔

اس بات کا کوئی ثبوت نہیں ہے کہ اسپین تک چاکلیٹ کیسے پہنچا لیکن یہ سمجھا جاتا ہے کہ لیجنڈ ہرنان کورٹس نے 1528 میں اپنے وطن میں چاکلیٹ لایا۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ کارٹیس نے چاکلیٹ کا دریافت امریکہ کے سفر کے دوران کیا۔ وہ سونے کی تلاش کر رہا تھا اور اس کی بجائے اسے ایک کوکو کا کپ ملا جس کو شہنشاہ ازٹیک نے اسے دیا تھا۔

جب کورٹیس وطن واپس آیا تو اس نے ہسپانوی لوگوں کو کوکو بیج متعارف کرایا۔ یہاں ، ہسپانوی قدرتی تلخ ذائقہ کو میٹھا کرنے کے لئے چاکلیٹ مشروبات کو چینی اور شہد میں ملا دیتے ہیں۔ جلد ہی یہ امیر اور دولت مندوں میں مشہور ہوگیا۔ یہاں تک کہ کیتھولک راہبوں کو مذہبی طریقوں کی مدد کے لئے چاکلیٹ ڈرنک پسند تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *